Böcker jag vill läsa i januari

 
 
Jag har ett par böcker jag vill läsa i januari, två av dem är böcker som jag redan börjat läsa för ett tag sedan så det är dags att de blir utlästa. 
 
Den första boken jag vill läsa ut är Crystal Storm av Morgan Rhodes som jag började läsa i december och har älskat den hittills. Jag vill se vad som kommer hända alla karaktärer och sen kommer jag behöva vänta i ett år på den sista boken i serien. Den andra boken jag vill läsa ut är Crooked Kingdom av Leigh Bardugo och jag började läsa denna i september eller oktober har jag för mig. Jag har haft sån ångest och är rädd för att läsa ut denna boken då jag inte vill att något dåligt ska hända huvudkaraktärerna i boken, men jag vet också att alla som läst den har verkligen älskat den, så det är dags att läsa ut den. 
 
Den tredje och sista boken jag bestämt mig för att läsa i januari är The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender av Leslye Walton. Detta är en bok jag har velat läsa ett bra tag nu och jag kände att det kan vara bra att läsa lite ensamstående böcker och inte bara serier hela tiden. Ser verkligen fram emot att börja läsa denna bok. 
 
Vad har ni för böcker som ni känner att ni vill läsa i januari? 
 
2017 TBR To-Be-Read att läsa januari
1 kommentar
Matilda

Är totalt slukad av Kristina Ohlssons deckare just nu. Så himla bra skrivna (gillar man kepler så gillar man ohlsson). Annars är det nog stanna av flora wiström som ligger högst på önskelistan för januariläsning.

Svar: Har faktiskt inte läst något av henne, men har läst ett par av Keplers böcker så får nog ta och läsa en av Ohlssons! Stanna lät som en väldigt bra bok, får nog definitivt ta och kolla upp den.
Elin Johanna Sköld