Böcker jag tyckte mindre om från 2016

 
När man läser mycket kommer det alltid finnas böcker som man inte alls gillar och jag har ett par stycken från 2016 som jag inte alls tyckte om. Fyra av dem är till och med sista boken i en serie, vilket känns märkligt enligt mig. Sista boken i en serie borde vara tillfredsställande och man borde känna sig nöjd med slutet, men dessa fyra kände jag inte alls så med. Detta är böcker jag inte gillade, men det är bara min åsikt och jag vill inte alls att ni som läst dem och älskat dem ska tycka jag är hemsk som inte gillade dem. Det är bara min åsikt och älskade ni dem så är det hur bra som helst. Jag tänker inte gå in på varför jag inte gillade dem, eftersom jag inte ens vet hur jag ska formulera mig när det kommer till det. 
 
Böcker jag tyckte mindre om från 2016:
 
- The Crown av Kiera Cass 
- The Last Star av Rick Yancey
- Half Lost av Sally Green
- Lady Renegades av Rachel Hawkins
- Harry Potter and the Cursed Child av John Tiffany, Jack Thorne och J.K. Rowling
 
Hade ni några böcker som ni inte alls tyckte om som ni läste 2016? 
bokblogg books böcker böcker jag inte gillade böcker som floppade läsning reading sämsta böckerna
2 kommentarer
Emelie Karlsson

Din blogg är så fiin!! Läste faktiskt ingen bok jag "ogillade" under förra året, men den jag lade längst ned på min lista var The Pledge av en författare jag inte ens kommer ihåg namnet på. Den var intressant! Men tyvärr inte underhållande överhuvudtaget

Svar: Tack så mycket! :D Det är så tråkigt när böcker inte alls fångar en och inte alls är underhållande. Tycker det är jättejobbigt att läsa en bok men inte alls fastna i den.
Jag uppgraderade mig faktiskt till PRO-medlem på blogg.se och då ingick ett domännamn så det var så jag fick ".se" :)
Elin Johanna Sköld

Emelie Karlsson

Vad använde du dig av för att skaffa ".se" förresten?