Nifflaren

 
När jag såg Fantastic Beasts and Where to Find Them var där en liten figur som stack ut mer än andra och jag älskar den! Nifflaren! Liten, ser ut typ som en mullvad och älskar allt som glittrar och glimmar. Det är en mästerlig tjuv som är snabb och smidig, man märker inte att det varit någon där förrän man ska ha tag i sitt glittriga objekt.
 
När jag och min pojkvän var nere i Malmö för två helger sedan så gick vi till SciFi-bokhandeln och min inre nörd ville bara hoppa upp och ner och gå där inne i timmar. Vi gick omkring där ett bra tag och hittade ett par böcker vi ville ha samt att jag hittade Nifflaren och pojkvännen hittade Boba Fett i Funko-figurer. Nifflaren fanns det många av, men Boba Fett fanns det bara en av och det var den allra sista, så min pojkvän högg den fortare än man kan blinka. 
 
Nu har jag tre Funko-figurer, två Star Wars och en Fantastic Beasts, men jag kommer definitivt utöka samlingen, det är inget snack om den saken. 
2017 bok bokblogg bokrelaterat böcker fantastiska vidunder och var man hittar dem funko-figurer jk rowling läsa nifflare nördigt
1 kommentar
lisa

såå sööt! och han har guldmynt med! alltså <3

Svar: Eller hur! Så otroligt söt! <3
Elin Johanna Sköld