En liten book haul

 
Två böcker jag fick hem i brevlåda för ett tag sen var dessa. En droppe midnatt av Jason Timbuktu Diakité och Björnstad av Fredrik Backman. Ser så fram emot att läsa dessa två, då jag hört så mycket bra om dem.
 
En droppe midnatt har jag sett fram emot sen jag fick veta att Jason arbetade med den, dock vet jag inte jättemycket om den och har undvikit att få reda på något om den då jag gärna går in i böcker med inga tankar eller föraningar alls. Det enda jag vet är att det är en biografi, och det är allt jag vill veta, men det är en bok som kommer läsas i februari.
 
Björnstad var jag taggad på redan när jag hörde talas om den första gången och jag som älskar hockey och följer mitt lag slaviskt ser verkligen fram emot att dyka ner i denna historien och se om jag känner igen mig i tankarna om att ett lag kan betyda så oerhört mycket för en by/stad. Jag har aldrig läst något av Fredrik Backman, men en annan av hans böcker står högt på att läsa listan, speciellt nu när den blivit Oscarsnominerad också, och det är så klart En man som heter Ove. Hoppas kunna läsa dessa i februari och att jag tycker om dem.
 
Detta var en liten book haul och det kommer en större då jag väntar på sju eller åtta böcker från bookdepository så det ser jag fram emot. 

Har ni köpt några roliga böcker under årets första månad, vilka i så fall? 
2017 Björnstad En droppe midnatt En man som heter Ove Fredrik Backman Jason Timbuktu Diakité att läsa bok bokblogg book haul bookblog books böcker inköpta böcker läsa läsning
0 kommentarer