Book Haul I Mars

 
 
 
 
Ja det var ett tag sen jag skrev här, men det händer mycket i mitt liv just nu som gjort att jag inte hunnit med allt som jag velat hinna med. Det händer både bra och dåliga saker, men de bra sakerna underlättar de dåliga. Jag håller på att packa ihop mitt rum för jag ska flytta om mindre än två veckor. Då ska jag äntligen få bli sambo med min fantastiska pojkvän! Sen har jag även börjat skriva på min Kandidatuppsats (C-uppsats), vilket tar upp i princip all min tid, så läsning och allt annat som har med böcker att göra hamnar långt ner på listan just nu tyvärr. Men jag ska försöka få upp ett par inlägg och jag hoppas att ni vill fortsätta läsa min blogg även om det kanske inte blir inlägg varje dag. 
 
I alla fall så kommer min Book Haul från mars här. Det blev ett par böcker, både presenter och egna köp. Jag är så glad att jag fick tag i de nya Hogwarts Library böckerna, ville egentligen ha boxsetet, men fick köpa dem löst för det gick inte på något annat vis. Sen blev det tredje delen i Red Queen-serien, som jag fortfarande inte läst tvåan av! Sista delen i V.E Schwabs serie A darker shade of magic, ser fram emot att läsa hela den serein. The Hate U Give, som jag hört så mycket bra om och hoppas den är lika bra som alla säger och sen har vi Lilac Girls, som jag tittat efter länge och velat ha hur länge som helst så nu gjorde jag slag i saken och köpte den. Två biografier blev det också, Unfiltered av Lily Collins och Call the Midwife av Jennifer Worth. 
 
Sen fick jag en present av min pojkvän för att livet varit skit den senaste månaden och det var den stora boken om familjen Romanov! Jag är verkligen otroligt intresserad av den ryska tsarfamiljen och det ska bli kul att sätta sig med denna och bara dyka ner i en 300 år lång historia!
 
Vad köpte ni för böcker i mars och vilken ser ni mest fram emot att börja läsa? 
2017 book haul books books i bought böcker harry potter jk rowling läser läsning reading v.e. schwab victoria aveyard
3 kommentarer
Malin

Trist att höra att allting inte riktigt varit bra den sista månaden men hoppas att det vänder snart. Boken om Romanov ska vara superbra har jag hört och jag har också varit sugen på den.

Svar: Det känns som att det börjar vända så det är alltid något :) Jag har också hört så mycket bra om den, ska bli så spännande :D
Elin Johanna Sköld

Emelie Karlsson

Meeen vad roligt med Romanov-boken. Har den reserverad på mitt bibliotek men den verkar aldrig vilja komma!

Saras serieblogg

Vilken fin blogg! Inspo :)