Då försöker vi igen

 
Det har ekat tomt här sedan mars månad och det beror dels på att jag har flyttat hemifrån och blivit sambo, dels på att jag har skrivit min C-uppsats och tagit min examen, samt att jag sedan har börjat sommarjobba och inte alls läst överdrivet mycket. Men nu är jag tillbaka och ska bli bättre på att uppdatera eftersom jag verkligen vill få denna bloggen att fungera felfritt och uppdateras regelbundet. 
 
Idag har jag påbörjat sista boken om Lara Jean och jag är visserligen bara på kapitel 4, men jag gillar den verkligen och det är en sån perfekt bok att läsa när man inte riktigt vet vad man är sugen på, men romantiska böcker är jag alltid sugen på att läsa. Jag har fått hem en hel del nya böcker så jag har tänkt att jag ska visa upp dem, men det får nog bli i två inlägg då det annars kommer bli ett väldigt långt inlägg. Har ni några tips på böcker eller andra saker ni vill att jag skriver om så bara hojta till i kommentarerna. Nu ska jag fortsätta läsa och senare ikväll blir det Morden i Midsomer. 
2017 att läsa bok bokblogg bokrelaterat bookblog böcker currently reading författare jenny han läser just nu läsning
1 kommentar
mammatillmirakel.blogg.se

Dom böckerna står också på min boklista men läser just nu första boken i "Hush hush" serien. Sen blir det Alex av Pierre Lemaitre. Ha det fint!

Svar: Har försökt läsa Hush Hush, men kommer inte in i den! Boken Alex har jag aldrig hört talas om, får kolla upp den! :)
Elin Johanna Sköld