EN LITEN UPDATE OCH VAD JAG LÄSER JUST NU

 
 
Senast jag skrev här var i juli och då sa jag att jag skulle ta nya tag, så blev det visst inte. Har haft tre månader här då jag läst väldigt lite och mest velat ligga i sängen och inte bry mig om något alls. Ovan på att jag mår sådär har jag även min C-uppsats att bli klar med, men när man inte hör något från skolan om hur kompletteringen jag lämnat in redan ser ut och vad som måste fixas igen, då blir man rätt trött. Jag känner mig stressad, men mitt problem är att när jag blir stressad så stänger jag av och gör inte det som måste göras. 
 
I alla fall, sen juli har jag läst fyra böcker, och recensioner kommer komma på dem allihopa, det är en av alla de saker som jag ska göra. Och jag tror inte det kommer bli jättemycket läst i november heller, för om 26 dagar åker jag och min sambo till London i en vecka! Jag ska flyga för första gången och utomlands för första gången (Danmark räknas inte när man bor i Skåne)! Jag är så taggad, men samtidigt så är jag så nervös! Men det kommer gå bra och vi kommer ha det så bra! 
 
Just nu läser jag "Vi mot er" av Fredrik Backman, det är andra delen i serien om Björnstad och jag älskar denna serien. Första boken läste jag ut på en dag, vilket min sambo blev lite småsur över, men fastnar jag i en bok så slutar jag inte läsa den! Recension på Björnstad kommer, men tänkte att jag ska läsa ut denna först och slå ihop recensionerna. Vad läser ni själva nu?
2017 Björnstad Fredrik Backman London Vi mot er bok bokblogg boknörd bokrelaterat boktokig bookblog böcker currently reading flyga läser just nu läsning läsnörd november oktober resa semester vad läser ni?
1 kommentar
JUNITJEJ

Så härligt det är att läsa! Jag läser mycket i perioder. Just nu läser jag inte så mycket.

Svar: Det är jättehärligt! Jag är också en person som läser i perioder, men det viktiga är att läsa det man känner för när man känner för det. Man ska aldrig tvinga sig själv att läsa, det gör bara att man vill läsa mindre.
Elin Johanna Sköld