Böcker jag vill läsa i mars

 
Jag har även denna månaden fyra böcker jag vill försöka hinna med, och en som jag planerar att läsa relativt snart är Dolda Tillgångar, ser verkligen fram emot den boken! Sen vill jag även hinna med att läsa sista delen i Claudia Greys Firebird-serie, är så taggad på att se hur denna serien slutar, speciellt efter allt som hände i andra boken. Jag vill även läsa Girl Online Going Solo, och denna är jag rätt säker på att jag kan läsa ut på en dag då jag gjorde det med Zoe's två andra böcker. Sist men inte minst vill jag läsa Lauren Grahams bok Talking As Fast As I Can, har längtat efter att få läsa denna och ser verkligen fram emot allt som Lauren berättar i den. 
 
Som ni kan se så ser jag verkligen fram emot att läsa alla fyra böcker jag valt ut och jag hoppas att jag kan lyckas med målet denna gången. 
 
Vilka böcker har ni tänkt läsa i mars?
2017 TBR To-Be-Read bok bokblogg böcker böcker jag vill läsa läsning
1 kommentar
Elinore

Älskar din blogg! :D
(lägger till den i bokmärken hihi)

Bra bokval! Själv tänkte jag läsa The Return Of Sherlock Holmes av Sir Arthur Conan Doyle, Kaninjägaren av Kepler och bok 2 om Septemus Hepe, Flyte av Angie Sage :)

Svar: Åh tack, vad gullig du är ! :D Kikade in på din blogg innan och jag la till den i mina bokmärken direkt!
Åh, jag har bara läst de två första böckerna av Kepler, men gillade dem verkligen, måste dyka ner i dem igen! Det låter som väldigt bra bokval du med gjort inför mars månad :D
Elin Johanna Sköld