A million worlds with you av Claudia Grey

"A Million Worlds With You" av Claudia Gray, utgiven av Harper Teen, 2016, 4/5 stjärnor.
 
Jag har läst ut tredje och sista delen i Claudia Greys Firebird-trilogi och wow vilken avslutning. Det var en bok som hade så många element och man var aldrig riktigt säker på vart händelserna skulle ta en. Jag kan inte direkt berätta något som händer i boken utan att spoila för er som inte läst den, så jag kommer mest bara prata om mina tankar. 
 
Det var en bra avslutning på en serie, dock tycker jag inte att det är den bästa i serien, tvåan känner jag var betydligt bättre och mer intressant än vad trean var, även om trean också är superspännande och intensiv, men det saknades något för mig men jag vet inte riktigt vad det var. I vilket fall som helst så är det definitivt en serie att läsa om man gillar sci-fi, flera universum och tidsresande. Det är en serie som har action, romantik, maktbegär och så mycket mer. Jag är så glad att jag bestämde mig för att läsa klart denna serien för det var den absolut värd att göra och jag ser nu fram emot att ta tag i de serier jag har i min bokhylla som jag läst en bok av och sen inte fortsatt läsa. I år blir det nog ett försök till att avsluta ett par serier i alla fall. 
2017 a million worlds with you bok bokblogg bokrecension bookblog claudia gray
1 kommentar
Lillemmish - mode

åh vilken fin kopp vart har du köpt den??? =)

/Lillemmish

Svar: Den är inköpt på Cervera :) Det är min absoluta favoritmugg, stor, rymmer mycket te och bara helt underbar :) Kerstin Tillberg heter designern och muggen kallas Jumbokopp och finns i flera färger :)
Elin Johanna Sköld