Time Travel

 
 
Två böcker jag ser fram emot att läsa är Passenger och Wayfarer av Alexandra Bracken. Jag älskade hennes första serie, The Darkest Minds, och jag hoppas och tror att jag kommer tycka om dessa två också. Det är en tvåboks-serie, vilket är väldigt skönt eftersom jag kan sträckläsa båda böckerna utan problem hoppas jag. 
 
Det enda jag vet om böckerna är att de handlar om tidsresande på något vis, samt att det finns pirater i dem, men mer än så vet jag inte. Och jag vill nog inte veta mer, ibland är det bra att läsa böcker utan att riktigt veta vad de handlar om. 
 
Har ni läst några böcker som handlar om tidsresande? 
alexandra bracken att läsa bok bokblogg bookblog books läsning passenger reading tidsresande time travel wayfarer
2 kommentarer
Emelie Karlsson

Har också dessa hemma, måste ta och läsa dem!

Svar: De verkar vara så bra!
Elin Johanna Sköld

sandra

så fina bilder! har läst passenger, tyckte om den men känner mig av okänd anledning inte ett dugg intresserad av uppföljaren

Svar: Tack! :) Ibland känner man bara inte för att fortsätta med vissa böcker, det har hänt mig ett par gånger. Får se vad jag känner efter jag läst den första.
Elin Johanna Sköld