Throne of Glass

 
Throne of Glass är definitivt en serie jag älskar och har gjort sen jag läste första boken. Älskar Celaena som karaktär även om hon går mig på nerverna ganska ofta. Hon gör dumma saker och skapar hela tiden problem för sig själv. Men samtidigt är hon så grymt kaxig och bad ass. Femte boken kom i höstas och nu väntar jag bara på nästa del. Nyligen gick Sarah J. Maas ut med att sjätte boken i serien inte kommer förrän i maj 2018, detta på grund av att hon skrivit en hel bok om Chaol! Den kommer publiceras i början av september och jag är så taggad på att få veta vad han har haft för sig. Från början var det tänkt att det endast skulle varit en novell om Chaol, men att det övergått till en hel bok är jag så glad över, för det innebär förhoppningsvis att vi kommer få reda på så mycket mer! 
 
Har ni läst serien? Vad tycker ni om den och om att vi får en hel bok om Chaol?
2017 att läsa bok bokblogg böcker läsa läsning sarah j maas throne of glass
0 kommentarer