Omslag jag älskar #1

 
Dessa omslagen är så otroligt fina och jag är helt förälskad i dem. Har bara läst den första, These Broken Stars, men jag tyckte verkligen om den och har lite av ett mål i år att avsluta serier som jag påbörjat, så det är något jag ser fram emot att göra. Jag minns inte helt hur det var, men jag har för mig att det är en trilogi, men att varje bok handlar om olika karaktärer och att de möts på något vis sen, men jag kan ha helt fel!
 
Oavsett vad så tycker jag om att bara titta på dessa böckerna, de är så fina och jag blir helt lycklig när bokförlag gör snygga omslag och gör det lilla extra. Måste definitivt läsa om första boken innan jag kan fortsätta med de andra eftersom det är så länge sen jag läste den. 
 
Någon som läst alla tre böckerna? Vad tyckte ni om dem i så fall? 
2017 amie kaufman att läsa bok bokblogg bokomslag böcker design läsa läsning meagan spooner these broken stars
1 kommentar
Emelie Karlsson

Försökte läsa den första för ett tag sedan. Men jag verkar ha något emot sci-fi som inte är tidsresor och dylikt, för jag kom ingen vart!! Ska nog ge den en chans nu dock i framtiden!

Svar: Det är en rätt speciell bok, tog mig ett tag att komma in i den första boken, men när jag väl kom in i den så tyckte jag verkligen om den. Men vissa sci-fi böcker blir bara konstiga och jobbiga kan jag tycka. Tycker definitivt du ska försöka ge den en andra chans!
Elin Johanna Sköld