Månadens wrap-up I Januari

 
I januari blev det inte många böcker lästa, det blev de tre jag bestämt mig för att läsa och sedan fick jag även läst första boken om Syskonen Baudeliar som jag velat läsa om ett tag nu och innan jag börjar kolla på serien på Netflix. Jag är nöjd med att ha läst fyra böcker i januari eftersom jag känner att jag har en svacka och samtidigt har jag hur mycket plugg som helst eftersom jag precis börjat sista terminen på min utbildning. 
 
De böcker jag fick läst i januari var:
 
Crystal Storm av Morgan Rhodes
Crooked Kingdom av Leigh Bardugo
The Strange and Beautiful Sorrows of Ava Lavender av Leslye Walton
A Series of Unfortunate Events #1: The Bad Beginning av Lemony Snicket
 
Alla böckerna var väldigt bra, men de jag tyckte allra bäst om var ändå Crystal Storm och Crooked Kingdom, de var definitivt de allra bästa böckerna och höll mig på mina tår hela tiden. 
 
Vi får se vad februari bjuder på i läsväg, men sålänge jag i alla fall läser något så är jag väldigt nöjd just nu. 
2017 bok bokblogg bookblog books böcker böcker jag läst i januari crooked kingdom crystal storm läsa läsning wrap-up
1 kommentar
Amanda

Bra tips! Ska kollas upp :)