Dolda Tillgångar

 
Fick denna bok skickad till mig av Harper Collins Nordic för att recensera och jag ser verkligen fram emot att läsa den. Jag vet inte jättemycket, bara att den handlar om ett par kvinnor som arbetade för NASA på 60-talet och att de var vitala för att USA lyckas skicka och placera människan på månen innan Ryssland. Jag vill inte läsa in mig för mycket på vad den handlar om innan jag börjar läsa, jag vill helst gå in med en hyfsat tom idé och sen bilda mig en egen uppfattning. 
 
Boken har blivit en film som har premiär i Sverigen den 24:e februari, och jag vill definitivt gå och se filmen efter jag läst boken. Filmen har blivit nominerad till tre Oscars, två Golden Globes och den vann på SAG Awards för "Outstanding Performance by a Cast in a Motion Picture". Jag hoppas och tror att den är värd att se. Någon annan som hört talas om den och som tycker den verkar intressant? 
2017 att läsa bok bokblogg bokrecension böcker dolda tillgångar hidden figures läsa margot lee shetterly
2 kommentarer
Emelie Karlsson

Sett filmen - hur bra som helst!!!

Svar: Måste definitivt ta och se den!
Elin Johanna Sköld

Linusdotter

Jag har sett filmen och den är verkligen så bra. Att inte ge den högsta betyg var omöjligt!

Svar: Åh ser verkligen fram emot att se den!
Elin Johanna Sköld