Book Haul I Januari

 
Det blev köpt en hel del böcker i januari tydligen. Och då är detta inte alla, jag väntar fortfarande på fyra böcker till. Bör kanske fundera över hur mycket böcker jag egentligen ska få lov att köpa varje månad. Totalt i januari har jag köpt 20 böcker, 14 här på denna bilden, 4 är påväg, och två som jag visat i ett tidigare inlägg. 
 
Jag kommer skriva titel på boken, samt författaren och en länk till varje boks goodreadssida, så ni kan läsa mer om böckerna där. 
 
Böcker inköpta i januari:
 
Red Rising (Red rising #1) av Pierce Brown
Golden Son (Red rising #2) av Pierce Brown
Morning Star (Red rising #3) av Pierce Brown
The Girl With All the Gifts av M.R. Carey
Men hur som helst... av John Cleese
One Night in Italy av Lucy Diamond
Skärvor av ett liv av Hédi Fried
Frågor jag fått om Förintelsen av Hédi Fried
Talking as Fast as I Can av Lauren Graham
Hanns och Rudlof: en tysk judes jakt på kommendanten i Auschwitz av Thomas Harding
How to Find Love in a Bookshop av Veronica Henry
The Diabolic av S.J. Kincaid
Letters from Lighthouse Cottage av Ali McNamara
Between Shades of Grey av Ruta Sepetys
 
Vad har ni kppt för böcker i januari? Och vilken ser ni mest fram emot att få börja läsa? 
2017 biografier bok bokblogg book haul bookblog books böcker contemporary historiskt hédi fried nyinköpta böcker pierce brown romantiskt thriller young adult
3 kommentarer
Felicia

åh, måste inskaffa Talking as Fast as I Can. Älskade hennes förra bok. Inte köpt någon i januari men blev endel i december däremot :)

Svar: Har inte läst hennes förra, men älskar Gilmore Girls och henne så jag ser fram emot den :)
Elin Johanna Sköld

Emelie

Between Shades of Gray är så bra!!

Svar: Jag har hört det, ska ta och läsa den snart!
Elin Johanna Sköld

Hemma Hos Felicia

Jag har planerat att läsa Lauren Grahams bok, verkar den bra? :)

Svar: Har inte börjat på den men alla recensioner jag läst om boken har varit bra och folk verkar gilla den, så jag tror absolut att den är bra :)
Elin Johanna Sköld