Böcker jag fick i julklapp

 
 
Fick ett par böcker i julklapp och jag är så glad över dem! Av mamma och pappa fick jag den illustrerade versionen av Harry Potter och Hemligheternas Kammare och jag kan verkligen inte sluta bläddra i den. Bilderna är så fantastiska och man sjunker så lätt in i världen igen. Illustratören Jim Kay har verkligen fångat själen med Harry Potter i sina illustrationer. 
 
Av mina två bästa vänner fick jag The Crown's Game av Evelyn Skye och Aerie av Maria Dahyana Headley. Jag ser fram emot att läsa båda dessa böckerna och hoppas att de är så bra som de verkar vara!
 
Utav min pojkvän fick jag en receptbok, Baka som en Stjärna av Shireen Selfelt, och en thrille, Future av Dmitrij Gluchovskij, som verkar hur spännande som helst. Den är över 600 sidor lång och jag hoppas att jag kan ta mig tid att läsa den snart. 
 
Fick ni några böcker i julklapp och i så fall vilka? 
0 kommentarer